Öğretmen sorunları araştırması / (Record no. 1298)
[ view plain ]
000 -BAŞLIK | |
---|---|
Sabit Uzunluktaki Kontrol Alanı | 00692nam a22002297a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
Control Dosyası | 1503 |
003 - KONTROL NUMARASI KİMLİĞİ | |
Kontrol Alanı | KOHA_MİRAKIL |
005 - EN SON İŞLEM TARİHİ ve ZAMANI | |
Kontrol Alanı | 20210520095722.0 |
008 - SABİT UZUNLUKTAKİ VERİ ÖGELERİ - GENEL BİLGİ | |
Sabit Alan | 170216e2004 tu 000 0 |
020 ## - ISBN - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Isbn | 9756153008 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün Kataloglama Kurumu | TR-AnTUR |
Kataloglama Dili | tur |
Çeviri Kurumu | TR-AnTUR |
041 ## - DİL KODU | |
Metin ya da ses kaydının dil kodu | tur |
082 ## - DEWEY ONU SINIFLAMA SİSTEMİ | |
Sınıflama Numarası | 371.104 |
Cutter numarası | ÖĞR 2004 |
245 #0 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Başlık | Öğretmen sorunları araştırması / |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Yayın Yeri | Ankara : |
Yayınevi | Eğitimciler Birliği Sendikası (EĞİTİM-BİR-SEN), |
Yayın Tarihi | 2004. |
300 ## - FİZİKSEL TANIMLAMA | |
Sayfa, Cilt vb. | XXVI, 317 s. |
Diğer fiziki detaylar | grf |
Boyutları | 30 cm. |
490 ## - DİZİ BİLDİRİMİ | |
Dizi Bildirimi | Eğitim-Bir-Sen Yayınları |
Cilt Numarası | 5 |
500 ## - GENEL NOT | |
Genel Not | Genel Başkan Sayın Salih KILIÇ tarafından gönderilmiştir. |
650 ## - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ | |
Konusal terim veya coğrafi ad | Eğitim |
650 ## - KONU BAŞLIĞI EK GİRİŞ - KONU TERİMİ | |
Konusal terim veya coğrafi ad | Öğretmenler |
942 ## - EK GİRİŞ ÖGELERİ (KOHA) | |
Sınıflama Kaynağı | |
Materyal Türü | Kitap |
Geri Çekilme Durumu | Kayıp Durumu | Sınıflandırma Kaynağı | Kredi için değil | Kalıcı Konum | Mevcut Konum | Raf Yeri | Kayıt Tarih | Toplam Ödünçverme | Yer Numarası | Demirnaş Numarası | Son Görülme Tarihi | Kopya Bilgisi | Fatura Tarihi | Materyal Türü |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
TÜRK-İŞ KÜTÜPHANESİ | TÜRK-İŞ KÜTÜPHANESİ | Genel Koleksiyon | 02/10/2005 | 371.104 ÖĞR 2004 | 6051 | 02/10/2005 | k.2 | 04/11/2017 | Kitap |